Prijava
0,00 kn
sakriti red
  • Besplatna dostava za sve kupovine iznad 300 HRK.
  • Kontrola kvalitete prema HACCP standardima.
  • Brand poznat u više od 30 zemalja širom svijeta.
  • 100% sigurna kupnja plaćanje. Provjerena web trgovina.
Prijava
0,00 kn

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

1. Opći uvjeti

Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima  s područja sigurnosti potrošača, u skladu sa preporukama Gospodarske komore Slovenije i međunarodnih kodeksa za internetsko i e-poslovanje. Internet trgovinom Babe's vitamins (u nastavku:  ˝internet trgovina˝ ) upravlja Nutrisslim d.o.o., pružatelj usluge elektronskog poslovanja (u nastavku: ˝ Trgovac˝).

Ponuđač i njegova adresa:

Nutrisslim d.o.o.

Krimskega odreda 25

1360 Vrhnika, Slovenia

Porezni broj:  8418820202

 

Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako imenu njegove elektronske pošte te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka povezani su s unesenim podacima. Posjetitelj registracijom jamči da je punoljetna osoba i da ima potpunu poslovnu sposobnost. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac.

Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju poslovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.

Sav sadržaj na internetski stranici su informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni kao zamjena za liječničko savjetovanje. O koristima i vjerodostojnosti naših savjeta preporučamo da se kupac, u skladu sa svojim zdravstvenim stanjem, posavjetuje s osobnim liječnikom.

2. Pristup informacijama

Trgovac se obvezuje, da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:

  • podaci o identitetu poduzeća (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),
  • podaci o kontaktu, koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon,);
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda, odnosno, uslugama iz ponuda web trgovine, uključujući i poslije-prodajne usluge i jamstva.
  • informacije o dostupnosti proizvoda odnosno uslugama internet trgovine. 
  • način i uvjeti dostave proizvoda, odnosno, izvršenje usluga, osobito mjesto i rok dostave;
  • informacije o načinu plaćanja;
  • informacije o roku trajanja ponuda iz internet trgovine; 
  • informacije o razdoblju (roku) u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak; 
  • informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda, te o tome koliki je trošak korisnika kada vraća proizvod;
  • informacije o postupku s pritužbama korisnika, te podaci o kontaktnoj osobi Trgovca zaduženoj za odnose i komunikaciju s korisnicima.

3. Ponuda proizvoda, rok dostave i preuzimanje proizvoda

Zbog poslovanja putem interneta, ponuda online trgovine ažurira se i mijenja često i brzo. Zbog toga zna doći do nenamjerne pogreške. Molimo Vas da nas, ukoliko do njih dođe, obavijestite na e-mail info@babesvitamins.hr. Pokušat ćemo ih riješiti u što kraćem roku. Rok dobave proizvoda na skladištu je tri (3) radna dana za poslove dostave na području RH, osim ako dostavljać na pojedinu adresu dostavi kasnije (pogledaj članak 10.). Svaki proizvod je dostupan u razumnom roku. Korisnik pri naruđbi proizvoda bira način preuzimanja proizvoda:

  • osobno, u sjedištu Nutrisslim d.o.o., tada se ne plaćaju troškovi dostave
  • dostava poštom je besplatna u slučaju kupovine veće od 300 kn, u slučaju manje naruđbe troškovi iznose 29 kn.

 

4. Načini plaćanja

Usluga nudi sljedeće načine plaćanja:

  • gotovinom pri preuzimanju, tada vrijedi cijena internet trgovine (pogledaj članak 5.)
  • gotovinom, odnosno, kredinom karticom (Visa, Maestro, Eurocard/Mastercard, BA, Karanta)
  • Pay pal

Trgovac je kupcu obvezan izdati račun.
Narudžbenica je u elektronskom obliku spremljena na poslužitelju davatelja usluga. 

Plaćanje gotovinom, odnosno, kreditnom karticom ili na rate, moguće je samo ako su podaci u korisničkom profilu isti kao podaci u korisničkom profilu nositelja plaćanja, odnosno, kreditne kartice.

5. Cijene

Sve cijene na internet trgovini su navedene u kunama i uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije. Sve cijene u internet trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškova dostave (gledaj točku 3). Sve cijene vrijede samo za elektronsku narudžbu proizvoda putem internet trgovine.
Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne.

 

6. Postopak kupnje

6.1. Prihvaćanje narudžbe


Po zaprimanju naruđbe korisnik (kupac) od Trgovca putem elektronske pošte prima obavijest da je naruđba zaprimljena. U roku jednog sata od primanja poruke elektronskom poštom korisnik (kupac) ima pravo odustati od naruđbe bez posljedica. Osim otkazivanja naruđbe, korisnik (kupac) može i promijeniti sadržaj naruđbe (količine ili vrstu proizvoda). Korisniku (kupcu) dostupna su na njegovom profilu iscrpni podaci o statusu i količini dotične naruđbe.


6.2. Narudžba je potvrđena
 ako korisnik (kupac) ne opozove ili promijeni narudžbu, ista odlazi na daljnju obradu. Trgovac po prijemu narudžbu pregleda, provjeri dobavljivost naručenih proizvoda i narudžbu potvrđuje ili odbija ako postoji problem dobavljivosti proizvoda. Trgovac može zbog provjere podataka ili točnosti narudžbe kontaktirati korisnika (kupca) telefonskim putem. Po potvrdi narudžbe Trgovac obavještava korisnika (kupca) o predviđenom roku dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između Trgovca i korisnika (kupca) je u toj fazi kupnje zaključen (pogledaj točku 7.).


6.3. Narudžba je dostavljenja
Trgovac u dogovorenom roku naručene proizvode priprema, prosljeđuje i o tome putem elektronske pošte obavještava korisnika (kupca). U elektronskoj pošti također obavještava korisnika (kupca) o politici vraćanja proizvoda te o kontaktima za pritužbe ili kašnjenja isporuke.

7. Kupoprodajni ugovor

Trgovac korisniku koji kupi proizvod iz internet trgovine izdaje račun u pisanom obliku, s raščlanjenim troškovima i pojašnjenjem o pravu otkazivanja kupnje proizvoda i njegovog povrata ako je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor pohranjen je u ektronskom obliku u račinalu Trgovca i dostupan je korisniku (kupcu) u svakom trenutku u njegovo korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor je napisan na hrvatskom jeziku.Kupoprodajni ugovor između Trgovca i korisnika (kupca) je završen u trenutku kada Trgovac potvrdi narudžbu (pogledaj točku 6.2). Od tog trenutka pa na dalje su sve cijene i drugi uvjeti kuplje fiksirani i odnose se na obje strane, i Trgovca i korisnika (kupca).

 

8. Pravo odustajanja od kupnje i vraćanja proizvoda

Kod ugovora sklopljenih na daljinu kupac ima pravo obavijestiti društvo o odustajanju od ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja proizvoda bez navođenja razloga o svojoj odluci. Kupac mora vratiti robu u roku od 14 dana od priopćavanja namjere odustajanja od ugovora.

U vezi s odustajanjem od ugovora, kupac jedino snosi izravan trošak dostave i naknadnog vraćanja proizvoda na adresu ponuditelja. Ponuditelj je dužan kupcu povratiti iznos proizvoda, no ne i troškova dostave.

U slučaju odustajanja od ugovora kojim je predviđeno korištenje bonusa (npr. besplatna dostava), navedena se sredstva smatraju popustom te se ne vraćaju korisniku.

Primjer: Ako kupac plati 34 EUR za proizvode (i pritom mu nije obračunana dostava), kupcu se oduzima iznos troškova dostave (2,99 EUR) prilikom vraćanja robe unatoč tomu što zbog bonusa nije obračunan pri dostavi proizvoda. Dakle, u ovom je slučaju prodavatelj dužan kupcu vratiti 31,01 EUR.

U slučaju odustajanja od ugovora, poklon-bon smatra se sredstvom plaćanja i vraća korisniku kao takav, dok se plaćeni iznos vraća na TRR korisnika. 

Obavijestite nas pisanim putem o namjeravanom povratu na e-adresu info@babesvitamins.hr.

Obavijest o odustajanju možete priložiti obrascu za povrat ili nedvosmislenoj izjavi iz koje jasno proizlazi da odustajete od ugovora. Smatra se da je kupac pravodobno dostavio izjavu o odustajanju ako ju pošalje unutar utvrđenog roka za odustajanje od ugovora. Kupac snosi teret dokazivanja prava na odustajanje. 

Obrazac za povrat robe možete pronaći ovdje (klikni).

Sve proizvode kupljene na mrežnoj stranici ponuditelja www.babesvitamins.hr moguće je vratiti poštom.   

Društvo mora vratiti uplaćene iznose bez odgađanja ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Prodavatelj je dužan vratiti uplaćeni iznos kupcu jednakim sredstvom plaćanja koje je koristio kupac, osim ako je kupac izričito zatražio primjenu drugog sredstva plaćanja koje od njega ne iziskuje snošenje troškova. 

Kupac mora vratiti primljenu robu u neoštećenom stanju i u neizmijenjenoj količini, osim u slučaju uništenja, kvara, gubitka ili smanjenja količine robe koje nije nastalo krivnjom kupca.
Kupac ne smije neometano koristiti robu prije odustajanja od ugovora, no priroda internetskih trgovina (ugovori na daljinu) omogućuje mu da promijeni odluku o kupnji.

 Ako se ugovorne strane nisu drukčije dogovorile, potrošač nema pravo odustati od ugovora:

- o nabavi zapečaćene robe koja se, ako je potrošač uklonio pečat nakon dostave, ne smije vraćati zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga 

- o nabavi robe čija cijena ovisi o tržišnim kretanjima na koje društvo nema utjecaja i do kojih može doći unutar roka odustajanja od ugovora 

9. Rješavanje administrativnih pogrešaka

Pogreška je administrativna:

  • ako stvar nema svojstava koja su potrebna za njenu normalnu upotrebu ili za promet;
  • ako stvar nema svojstava koja su potrebna za posebnu upotrebu za koju je kupac kupuje, a ta je bila poznata prodavaču odnosno bi mu trebala biti poznata;
  • ako stvar nema svojstava i odlikovanja koja su bila izravno ili neizravno dogovorena, odnosno propisana;
  • ako je prodavač izručio stvar koja se ne sklada s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model bio prikazan samo zbog obavijesti

Kupac mora Trgovca obavijestiti ili dati precizan opis greške na info@babesvitamins.hr najkasnije u roku 1 mjeseca od dana kad je bila pogreška otkrivena. Trgovac ne odgovara za greške koje se pojave nakon 1 mjeseca od dana kupovine. Kupac mora trgovcu omogućiti pregled proizvoda.

Ako korisnik (kupac) reklamira proizvod u 1 mjesecu od preuzete robe, mora Trgovac dokazivati da reklamacija korisnika (kupca) nije opravdana, to je da proizvod nema greške. Ako korisnik (kupac) reklamaciju uloži nakon isteka od preuzete robe, mora postojanje greške dokazivati sam korisnik (kupac).

Korisnik koji je pravilno obavijestio Trgovca o greški ima pravo od prodavača zahtijevati da:

  • otpravi grešku na robi ili
  • vrati dio plaćenog iznosa u razmjeru do greške ili
  • robu s greškom zamijeni s novom besprijekornom robom ili
  • vratiti uplaćeni iznos.

Odluka kojeg od jamčenih zahtjeva će se uvažiti ovisi o potrošaču i nije vezana na bilo kakav redoslijed njihovih uvažavanja.

Ako postojanje greške nije sporno Trgovac mora čim prije, ali najkasnije u roku od osam dana ugoditi zahtjevu korisnika.

Trgovac mora pismeno odgovoriti korisniku na zahtjev najkasnije u roku od 8 dana od dana primljenog zahtjeva, ako je postojanje greške na robi odnosno nepravilnost pri pruženoj usluzi nevažeća

 

10. Garancija

Proizvodi imaju garanciju, ako samo je tako navedeno na jamstvu ili računu. Garancija vrijedi po uputama na garancijskom listu, te uz predočenje računa. Uvjeti jamstva su navedeni na garancijskom listu ili na računu. Garancijski rok je naveden na garancijskom listu ili na računu.
Informacije o jamstvu nalaze se na stranici proizvoda. Ako nema informacije o jamstvu, proizvod nema jamstva ili potraživanje nije trenutno poznato. U tom slučaju, kupac može kontaktirati ponuđača koji će osigurati pravovremene informacije. Garanciju kupac može aktivirati s garancijskim listom ili računom. Proizvođač ili njegov ovlašteni servis dužan je popraviti ili zamijeniti proizvod u roku od 45 dana od dana prijema proizvoda na popravak ili ga promijeniti drugim jednako vrijednim proizvodom u neoštećenom stanju.

 

11. Dostava

Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner za dostavu pošiljki naveden je na zaključku procesa kupovine. Trgovac si pridružuje pravo odabrati drugu dostavnu službu, ako će se na taj način narudžba ispuniti učinkovitije.

U slučaju primjetne štete ambalaže ili robe reklamacija kupca mora biti kupcu ili dostavnoj službi podana prilikom dobivene robe. Kupac nije dužan prihvatiti takvu robu i pošiljku može odbiti. U slučaju da je paket fizički oštećen, u njemu manjka sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u paketu oštećeni, a kupac je takav paket svejedno preuzeo mora kupac postupak reklamacije pokrenuti pri ponuđaču.

Naše proizvode dostavlja dostavljačka služba Overseas Express.

 

Nakon što pošalješ svoju narudžbu, dobit ćeš SMS poruku i e-poruku koja sadržava broj za praćenje pošiljke.

 

12. Sigurnost

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i skupljanje osobnih podataka te uplata. Trgovac u te namijene koristi 256-bitni SSL certifikat kojeg je izdala za to ovlaštena organizacija.

Za sigurne autorizacije i transakcije s kreditnim karticama brinu se ovlašteni internetski sustavi. Autorizacije kreditnih kartica izvršavaju se u realnom vremenom s instantnim provjeravanjem podataka kod banki. Podaci o karticama se ne sakupljaju na serverima Trgovca.

Za sigurnost je odgovoran i korisnik sam, tako da se pobrine za sigurnost svoga korisničkog imena i lozinke te za odgovarajuću programsku opremu i antivirusnu zaštitu svoga računala.

13. Pravo na informiranje

Imate pravo na besplatne informacije o vašim osobnim podatcima kojima raspolažemo, kao i na njihovo brisanje. U slučaju pitanja u vezi s brisanjem, izmjene ili korištenja vaših podataka, kontaktirajte: info@babesvitamins.hr ili nam pošaljite zahtjev poštom.   

Obavijesti o stanju narudžbe: zadržavamo pravo da vas slanjem SMS poruke na navedeni tel. broj obavijestimo o trenutku otpreme narudžbe i nepreuzimanju artikala unutar roka od 3 do 5 dana. U slučaju nepreuzimanja artikala nakon više od 5 dana zadržavamo pravo poziva na dostavljeni telefonski broj kako bismo vas podsjetili na preuzimanje artikla. 

Obavijesti: Nakon prijave za primanje obavijesti, vaše će ime, tel. broj i e-adresa, uz vašu privolu, biti iskorišteni u reklamne svrhe dok god ne otkažete primanje obavijesti. Prijava za primanje obavijesti valjana je samo ako prilikom narudžbe označite posebno polje koje vam omogućava prijavu. 

Ako upišete e-adresu na Facebook ili u obrazac na prvoj stranici mrežnog mjesta babesvitamins.si na kojemu možete dobiti kupon za popust na svoju narudžbu, spremit ćemo vašu e-adresu u svrhu pružanja informacija o posebnim pogodnostima i promidžbenim akcijama internetske trgovine babesvitamins.si. U bilo kojem trenutku možete se odjaviti iz baze primatelja obavijesti slanjem e-poruke na adresu info@babesvitamins.hr ili klikom na poveznicu „Odjava“ pri dnu promidžbenih e-poruka.

Da biste otkazali povremeno primanje promidžbenih SMS poruka, možete u bilo kojem trenutku poslati SMS poruku sadržaja BABES STOP na broj 031480333 nakon čega ćemo vaš telefonski broj ukloniti iz baze primatelja poruka.

Oglasne elektroničke i/ili SMS poruke moraju imati sljedeći sadržaj: 

- moraju jasno i nedvosmisleno biti označene kao oglasne poruke 
- pošiljatelj mora biti jasno naveden 
- različite akcije, promocije i ostale marketinške tehnike, kao i jasno utvrđeni uvjeti sudjelovanja u njima, moraju biti označene kao takve 
- način otkazivanja primanja oglasnih poruka mora biti jasno predstavljen 
- ponuditelj je dužan izričito poštovati želju korisnika o neprimanju oglasnih poruka. 

 

14. Sigurnost djece


Trgovac u internet trgovini ne preuzima narudžbu od nekoga za koga sumnja da je dijete osim ako ima pismenu dozvolu roditelja ili staratelja. Trgovac ne nudi u internet trgovini dostup do proizvoda koji su štetni za djecu.
Trgovac bez pismene dozvole roditelja ili skrbnika neće spremati nikakve osobne podatke od djece ili trečih osoba osim ako nisu dobiveni od roditelja ili skrbnika.
Svaka komunikacija s djecom biti će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati pomanjkanje iskustva i lojalnost djece.

 

15. Politika privatnosti

Politika privatnosti je dostupna ovdje.

 

16. Mišljenja korisnika i ocjene proizvoda

Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji su dio funkcionalnosti internet trgovine i namijenjeni su korisničkoj zajednici.
Trgovac ne odgovara za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji. Trgovac mišljenja, komentare i ocjene prije objave pregleda i odbaci ona koja su očite neistine, koja su uvredljiva, dovodi ostale posjetitelje i korsnike u zabludu, opscena ili po mišljenju Trgovca ne nude nikakvu korist. Trgovac ne odgovara za informacije u mišljenjima, komentarima i ocjenama te se odriču bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz tih informacija.
S objavom mišljenja, komentara ili ocjena korisnik ili posjetitelj dozvoljava Trgovcu upotrebu ili objavu cijelog ili djelomičnog djela u svim elektronskim ili drugim medijima bez ograničenja vremenskog ili nekog drugog, ako su isti u poslovnom interesu Trgovca. To uključuje i objavu na oglasima ili druge vrste komunikacija. Autor mišljenja, komentara ili ocjene garantira da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja, komentare i ocjene te da ih besplatno i vremenski neograničeno prepušta Trgovcu..

17. Odgovornost

Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne uspije ispraviti podatke na internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućiti će mu da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni proizvod.
Iako dobavljač nastoji pružiti točne slike o prodajnim artiklima, sve snimljene fotografije su simboličke.  Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.

 

18. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovac poštuje važeće propise s područja sigurnosti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte ili telefona. Korisnik (kupac) nas može nazvati na besplatni broj telefona 013535051  ili se može obratiti na e-mail adresu info@babesvitamins.hr. Postupak za podnošenje žalbi je dostupan na internet stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv.

Trgovac će u roku od pet dana potvrditi da je primio tužbu i rješenje jamčenog ili garancijskog zahtjeva razriješiti u zakonsko određenom roku. Trgovac će se truditi po svojim najboljim moćima da moguće sporove riješi sporazumno. Ako sporazumno rješenje ne bude postignuto, za rješavanje svih sporova među Trgovcima i korisnicima (kupcima) članak 51 ZPP za to odgovoran lokalni nadležni sud na području kojeg bi trebalo ispuniti obavezu koja je predmet spora.

Za te opće uvjete poslovanja i za sve sporove između Trgovca i korisnicima (kupcima) vrijedi i koristi se slovensko pravo.

Za sve razmjere te za prava i obaveze koje nisu uređene tim Općim uvjetima poslovanja, smisleno se koriste određenja Obligacijsko zakonika, Zakona o elektronskom poslovanju na trgu, Zakon o sigurnosti osobnih podataka i Zakon o sigurnosti potrošača.

19. Alternativno rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim regulativama, Nutrisslim ne priznaje nikakvog alternativnog izvođača rješavanja potrošačkih sporova kao zakonitog za rješavanje potrošačkog spora, kojeg bi potrošač pokrenuo u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (u nastavku ZlsRPS).

U slučaju da kupac/potrošač nije zadovoljan s rješenjem pritužbe, može u skladu sa ZlsRPS uložiti inicijativu za početak postupka alternativnog rješavanja konkretnog potrošačkog spora preko europske platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Sensilab u skladu sa ZlsRPS objavljuje i elektroničku poveznicu na europsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Kupac se može odlučiti i za podnošenje tužbe nadležnom sudu prema njegovom stalnom prebivalištu.

20. Promjene u općim uvjetima poslovanja

Trgovac može, u slučaju promjene Općih uvjeta koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnosti podataka i drugih područja koja su vezana uz poslovanje internet trgovine te u slučaju promjene vlastite poslovne politike promijeniti i/ili dopuniti te Opće uvjete poslovanja, s čim će svaki put upoznati i korisnike na primjerene način u što se najviše ubrajaju obavijesti putem internet stranice.

Bilo kakve promjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja počinju važiti i koristit se istekom osmodnevnog roka od objave promjene i ili dopune. Ako je promjena i ili dopuna Općih uvjeta poslovanja neophodna zbog usklađivanja s propisima mogu te promjene i/ili dopune postati važeće i koristiti se za kratko vrijeme.

Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama mora u roku od 8 dana otkazati svoju registraciju jer nakon 8 dana to više nije moguće. korisnik može otkazati registraciju tako da da trgovcu pošalje pisanu izjavu o otkazivanju.

Opće uvjete poslovanja je usvojio direktor tvrtke Nutrisslim d.o.o. Bojan Kržič u Logatcu, dana 4.6.2020.

 

Želimo vam prijatnu kupovinu u našoj internet trgovini.

 



Prati nas:

Želiš proslaviti/podijeliti svoju ženstvenost? Cura, glasno i ponosno podijeli svoju priču.

Jednostavno označi svoju objavu s #babesvitamins te prati nas i ostale cure na Instagramu!

© 2020 Babe's vitamins. Sva prava pridržana.

Svi sadržaji na ovim stranicama www.babesvitamins.hr su informativnog karaktera i ne mogu zamijeniti savjet ljekarnika ili liječnika.