Često postavljena pitanja
O BABE'S
Zašto odabrati BABE'S VITAMINS?
Jer se mi cure moramo držati zajedno! Zato smo se pobrinule da svi naši proizvodi budu pripremljeni isključivo od najboljih prirodnih, sirovih i veganskih sastojaka.
Svaka cura treba supergorivo kako bi izgledala i osjećala se apsolutno fantastično!
Kako djeluju proizvodi BABE'S VITAMINS?
Proizvodi Babe's djeluju jer sadržavaju pažljivo odabrane sastojke. Bitno nam je da cure u svoje tijelo unose samo dobre stvari, zbog čega odabiremo isključivo prirodne sastojke.
DOSTAVA
Koliko brzo mogu očekivati paket?
Znamo da si nestrpljiva zbog svoje narudžbe.... I mi smo.
Vrijeme dostave je 2 - 3 radna dana.
Ako pošalješ narudžbu tijekom radnog dana do 11 h, ona će biti otpremljena još isti dan.
Tko će mi dostaviti paket?
Naše proizvode dostavlja dostavljačka služba GLS.
Kako mogu pratiti svoj paket?
Nakon što pošalješ svoju narudžbu, dobit ćeš SMS poruku i e-poruku koja sadržava broj za praćenje pošiljke.
REKLAMACIJE I POVRATI
Nudimo povrat u roku od 14 dana.
Što ako se predomislim i više ne budem htjela proizvod?
Naše proizvode možeš vratiti tako da nam ih pošalješ natrag u roku od 14 dana od primitka.
Što ako paket sadržava pogrešne proizvode?
Ako si zaprimila pogrešne ili oštećene proizvode, navedi pojedinosti (uključujući fotografije) u roku od 14 dana od primitka paketa. Provjerit ćemo ostvaruješ li pravo na zamjenski proizvod i jesi li priložila naputke na odgovarajući način. Upiši broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo lakše pronašli tvoju narudžbu i odmah obradili tvoj zahtjev.
Nedostaju proizvodi?
Svjesni smo da ti je važno zaprimiti cjelovitu narudžbu jednako kao što je i nama! Učinit ćemo baš sve što je u našoj mogućnosti da tvoja narudžba bude otpremljena pravodobno i u dobrom stanju.
Obrati se na info@babesvitamins.hr u roku od 14 dana kako bismo mogli zamijeniti proizvode koji nedostaju. Upiši broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo lakše pronašli tvoju narudžbu i odmah obradili tvoj zahtjev.
--------------
Osim kako je opisano u ovom pravilniku, ne prihvaćamo povrat i ne vraćamo novac u slučaju nezadovoljstva našim proizvodima. Budući da smo svi različiti, smatramo da postoji mogućnost da naši proizvodi nisu primjereni svakoj tjelesnoj građi, zbog čega ne možemo ponuditi povrat ako naši proizvodi ne omoguće željene promjene. Preporučujemo da prije kupnje naših proizvoda pregledaš rezultate naših zadovoljnih cura i pročitaš naša mišljenja, kao i uvjete. Ako se nalaziš usred svojeg programa, a nisi zadovoljna proizvodom, preporučujem da nas kontaktiraš kako bismo ti ponudili najbolje savjete i načine uporabe proizvoda.
Kako vratiti proizvode?
Ako je povrat obavljen u skladu s ovim pravilnikom, ispuni obrazac za povrat proizvoda i pošalji proizvod zajedno s obrascem u naše skladište. Obrazac za povrat nalazi se OVDJE (klikni).
Kupac snosi troškove slanja za koje nije moguće ostvariti povrat. Preporučujemo da primjereno zapakiraš proizvode i koristiš osiguranu uslugu koju je moguće pratiti jer ne možemo preuzeti odgovornost za predmete koji se oštete ili izgube u povratnom tranzitu.